Часті питання

Ми зібрали для Вас усі відповіді на найчастіші питання. Користуйтесь пошуком для біль швидкого находження відповіді.

Щоб оформити анкету, необхідно зареєструватися в онлайн-сервісі MAZILLA. Вкажіть ПІБ, номер мобільного телефону та адресу електронної пошти. У листі прийде посилання для підтвердження Вашої адреси електронної пошти і смс з кодом верифікації для підтвердження Вашого номера мобільного телефону.

Після підтвердження адреси електронної пошти і номери мобільного телефону, Вам потрібно верифікувати Вашу банковукую карту для оплати послуги сервісу. Після оплати для Вас буде сформована персональна програма фінансування з урахуванням історії Вашої фінансової дисципліни і діючих прострочок, з цією інформацією ви можете ознайомитися в розділі "Мій Скоринг".

Звертаємо Вашу увагу, що сервіс MAZILLA не виступає як кредитор. Ми лише аналізуємо Ваші анкетні дані і пропонуємо для Вас найбільш релевентні варіанти отримання грошових коштів. Грошові кошти надають компанії-партнери, які працюють в суворій відповідності до законодавства України та мають відповідні ліцензії.

Так, у нас більше 30 партнерів - фінансових організацій, серед яких є дуже лояльні кредитори, готові допомогти з виправленням репутації позичальника. Після реєстрації на проекті MAZILLA і платної перевірки Вашої анкети, ми підберемо всі доступні для Вас варіанти фінансування.

Звертаємо Вашу увагу, що для оплати послуг сервісу можна використовувати іменні банківські карти VISA або MasterCard. Карта складається з 16 цифр. Карти Маестро, Мір не підтримуються нашою системою.

Мій Скоринг - це індивідуальний розділ сайту, який показує Ваше "Фінансове здоров'я". Там міститься інформація про Вашу платіжну дисципліну, а також поточні заборгованості і прострочення платежів.

Сервіс Mazllla надає платні послуги на щомісячній основі. У послугу входить динамічний розрахунок Вашого "Фінансового здоров'я" і персональні рекомендації. При вдалій оплаті підписки, інформація відображається у Вашому особистому кабінеті, а також відправляється на Вашу підтверджену адресу електронної пошти.

Через те, що наш сервіс працює в автоматичному режимі, для успішного функціонування алгоритму Вам необхідно самостійно заповнити заявку, виконуючи вказівки системи. Телефонна підтримка клієнтів у нас, на жаль, відсутня. Якщо у Вас виникло питання чи пропозиція, Ви можете звернутися до нашої Служби підтримки, наші фахівці дадуть відповідь Вам в найкоротший термін.

Якщо Ви не пам'ятаєте дані вашого облікового запису, на який відбувалася реєстрація, то зверніться до нашої Служби підтримки. Наші фахівці із задоволенням допоможуть вирішити Вам це питання.

Якщо з якоїсь причини Ви передумали користуватися нашим сервісом і хочете відписатися від наших послуг, то Вам потрібно увійти в Особистий кабінет в розділ "Мої дані" і видалити прикріплену банківську карту. Після цього відбудеться відв'язування Вашої картки від аккаунта і грошові кошти більше не будуть списуватися щомісяця .

Реєстраційне лист може опинитись в папці «Спам», тоді потрібно дістати його звідти і додати сервіс в список перевірених адресатів. Якщо не прийшло повідомлення, то перевірте вказаний номер телефону, а потім його доступність. Якщо є проблеми зі зв'язком, то доведеться запросити код повторно трохи пізніше. Доступи до Особистого кабінету Вам будуть вислані на підтверджений номер мобільного телефону.

Якщо з якоїсь причини Ви не хочете більше користуватися нашими послугами і бажаєте видалити свої дані з проекту MAZILLA, то Вам необхідно увійти в Ваш Особистий кабінет в розділ "Мої дані" і вибрати пункт "Видалити анкету з сайту". Після чого всі Ваші дані будуть видалені, банківська карта також буде відв'язана від Вашого аккаунта.

Не найли відповідь? Напишіть нам!
Запитати